www.akbar-montada.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.akbar-montada.com

يحتوى على جميع الاخبار الجديدة وفيه اخبار وصور وفيديوهات للمثلين والعاب ونكت وكل شئ جديد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مكتب النكت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
amiira

amiira

مكتب النكت Empty
مُساهمةموضوع: مكتب النكت   مكتب النكت Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 5:48 pm

هل سمعتم عن اخر نكتة ...............................

1-واحد مسطول جدا قطع راس اخوه وهو نايم فقال لنفسه يسلام لما يصحى هيتججن لما مش يلاقى راسه

2-واحد غبى جاله عقد عمل فى الكويت ف يوم السفر راح المطار وقعد هنالك فا المذيع الداخلى بيقول على ركاب الرحلة 770 المتوجهة الى الكويت التواجد بصالة الدخول النداء الخير لركاب رحلة 770 التواجد ف صالة الدخول فموظف المطار بيقول للرجل الغبى رحلة الكويت هتطلع يا استاذ فارد عليه وقله يا عم دول طالعين رحلة انما انا طالع شغل ......

3-واحد غبى قوى اتحكم عليه بالاعدام بعد ماعلقوه فى المنشنقة قعد يشاور ويخبط بايده ورجيله ففكروه عايز يقول حاجة مهمة ففكوه ونزلوه بسرعة ف لما نزل قال لهم يا جزم كنت هاتخنق ...........

4-واحد صعيدى كان مسافر فا لما راح المطار لقاهم مركبين جهاز جديد عبارة عن مرايا لما تقف قدموا يقول عنك كل حاجة فراح الهريدى يقف قدام المرايا فقالت له انت هريدى من الصعيد وراكب طيارة بعد نص ساعة فراح الهريدى عمل نفسه اجنبى ووقف قدام المرايا فقالتله انت هريدى ومن الصعيد وعنك طيارة ربع ساعة فراح وعمل نفسه خليجى ووقف قدام المرايا ف المرايا قاتلله ايوة انت هريدى ومن الصعيد خليك واقف كدا بتستهبل لما الطيارة تروح عليك انا حظرتك .....

5- صحفية تجرى مع رجل من ملاك الابقار لقاء فسالته انت لما بتأكل الابقار بتأكلهم ايه قاله انهى البقرة البيضة ولا البقرة الحمرا . قالتله : البيضا قاله البيضا بأكلها من برسيم المزارع . قالتلو ا : طيب والحمر .قالها : والحرما بردوا بأكلها من البرسيم بتاع المزارع قالتلوا : طيب لما بتيجى تسكنهم بتسكنهم فين قاله قصدى انهى البيضا ولا الحمرا قالتله لا البيضا قالهم البيضا بسكنها فى الحوش اللى فى المزارع قالتلوا طيب والحمرا قالها والحمرا بسكنها فى الحوش اللى فى المزارع قالتله طيب ولما بتيجى تفسحهم قالها قصدك البيضا ولا الحمرا قالتله البيضا قالها بلف بيها حول الترعة لفتين قالتلوا طيب والحمرا قالها برضوا بلف بيها لفتين حول الترعة وبعدين قاتلوا انت ليه كل ما اسئلك تقولى انهو فيهم وانت بتعاملهم زى بعض قالها اص البقرة البيضة بتاعتى قالتلوا طيب والبقرة الحمرا قالها ماهى بردوا بتاعتى ..............

6-مرة واحدة بيقول لمراته انا بحب فيتراك فا بعديين قالتله وانا بحب سمير قاله فيتراك دى مربى قاتله وسمير دا عسل ......................

7- رجل اعما ل كان بيخلص شوية شغل فى المكتب ومراته بتولد فا بعدين دخلت عليه الممرضة بتقولوا جالك ولد قالها خليه يتفضل

8- مرة 4خرفان بتكلموا الاول قال ماء والثانى قال شاى والتالت قال كوفى والرابع قال اللهم انى صائم

-
https://akbr.ahlamontada.com
Mis$ Tamer

Mis$ Tamer

مكتب النكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: مكتب النكت   مكتب النكت Icon_minitimeالخميس سبتمبر 03, 2009 11:26 pm

نكت زي العسل زي احلي مديرة في العالم flower
http://www.mchm.ahlamontada.com
nor sun

nor sun

مكتب النكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: مكتب النكت   مكتب النكت Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 12:06 pm

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ya gaaaaaaaamd enta
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

مكتب النكت
صفحة 1 من اصل 1